La caminada del Vidranès

Des del 2009, pel mes de maig els amants de la muntanya tenen una cita imprescindible. Tots ells comparteixen un mateix objectiu: descobrir cada any nous racons i camins poc coneguts del Vidranès.

La caminada del Vidranès neix de la mà del Club Excursionista Sant Quirze. El seu objectiu és donar a conèixer un dels racons més bonics del Bisaura: el Vidranès.

Amb 34’4 km2 de terme municipal, en aquest territori s’hi pot trobar un munt d’indrets per descobrir: boniques fagedes, prats exuberants, cims emblemàtics, ermites i esglésies romàniques, masos rònecs, masies històriques, o fins i tot, un castell. 

Tot això permet canviar part del recorregut de la caminada any rere any i així també s’aconsegueix mantenir vius els camins que rodegen el poble de Vidrà.

Enllaços d’interès

Caminada del Vidranès
Centre Excursionista Sant Quirze de Besora